I'm a teenager hear me roar!

Folk i min närhet har troligen inte missat att jag snart fyller år. 20 år för att vara precis. Detta medför blandade känslor då jag älskar attt fylla år, trots att jag bestämt hävdar det motsatta.

Att fylla 20 innebär att jag äntligen får gå på systemet och köpa vin. Det innebär ockå att jag snart haft körkort i två år och inte längre går på prövotid. Det innebär också att jag inte längre är en tonåring och det är detta faktum som gör att jag känner mig lite velig till att fylla 20. Jag känner mig nämligen inte riktigt färdig.

Jag känner att jag missat ett stort kapitel av min tonårstid - Tonårsrevolten.

Därför, mina tre eminenta läsare, ska jag- på 27 dagar, utföra de sista handlingarna som gör min tonår komplett. Dessa handlingar kommer att dokumenteras i bloggen med bilder och intryck. För att kunna göra detta på ett någorlunda ordnat sätt - en kaosartad ordning, likt en tonåring - ska jag lista mina uppdrag.

#1 - hoppa på en tandkrämstub

#2 - skaffa en tatuering utan föräldrars vetskap

#3 - smyga ut om natten

#4 - göra drastisk förändring med mitt utseende

#5 - sno slattar från föräldrars spritskåp

Nämen, såatte.. Dags att sätta igång.


I'm a Teenager hear me ROAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback