#2 - skaffa en tatuering utan föräldrars vetskap








Jag har länge funderat på att skaffa en tatuering och jag har då också hunnit bestämma mig för vad jag ska tatuera. För mig är en tatuering något man bör fundera länge på, dels motiv men också placering. Tatueringen jag planerat att göra har en stor betydelse för mig och därför ville jag inte göra den till en del av en plojgrej och framför allt inte lägga upp den på bloggen.

Så jag beslöt mig, i sann ungdomsanda att använda mig av den väl beprövade metoden "Gnuggis". En våt trasa, en plastfilm och så är det klart. Så, varsågod, mitt s.k. "trampstamp". Adrenalinet pumpade däremot och jag kände verkligen hur jävla revolt jag var. Hear me roar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0