You gotta' love the charm.



Lite härligt strul med 95/96 serien eftersom Skellefteås lag var helt ovetande om att de var anmälda till cupen(hur gick det till?) och två matcher som dök upp bara sådär på lite kort notis men det är ju som litegrann av charmen med cuper.

Imorgon är det fyra, alternativt fem, matcher med smålagen. Jag har min match mot IKSU 21.45 på kvällen, ser framemot den då vi alltid har roligt när vi möter dem.

Efter matchen blir det sekretariat och första parkett när Ersboda SK möter IBK Dalen. Awesome.
 

Om ni skulle få för att försöka få tag på mig så har jag mobilen med mig. Svarar jag inte så är ni inte tillräckligt viktiga.

Dagens:
"Hänger du inte med
är du inte snabb nog."
-VIBF:s hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0