All makt åt Bafucin

Jag håller krampaktigt i min burk med Bafucin som om jag vore en inbiten heroinmissbrukare som snart ska in på tvångsrehab. Min hals tänker sakta men säkert bränna sönder mig och sedan endast lämna kvar en liten burk Bafucin som jag kommer att ha svalt hel i ren desperation.

Jag ska alltså åka till Tanzania, Afrika, om två dagar och jag har halsont utan dess like. Gud vilken god mandarin jag hittade. Till ämnet igen, Tanzania, sägs vara väldigt.. Afrika, om man säger så? Det känns häftigt.
Jag har en idé om att luften där kommer göra att min hals ordnar sig. Ja, så får det bli. Halsen kommer älska Tanzanias luft.

Det som återstår för mig nu är att leta reda på lite fakta om skolsystemet i Tanzania och dra ut på papper och packa.
Ska lägga ut lite bilder på hur mycket packning det blir. Packningen motsvarar typ 2/3 av min kroppsvikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0