Kan ha gjort min dag.

Jag går in på bloggen, går in på översikt för att kolla om någon skrivit något och just när jag är på väg att klicka mig vidare till nytt inlägg så registrerar mina ögon två ord.
"Chip" och "Hajk" i samma mening.

Det där kan bara innebära V. Jag öppnar omedelbart det han skrivit och läser. Tvångsgästar - dåliga vibbar. Dock så scrollar jag ner och mitt hjärta smälter. Likt en chokladkaka i solen.
Jag sitter och skrattar när jag läser och förundras över att han på något sätt fortfarande lyckas överraska mig med sin finurlighet efter snart 10 månader.

För er som sitter och rynkar pannan över det emd väckarklockan; Det är så att han och jag brukar driva lite med varandra och det har nu nått klimax(märk: inte på snuskigt sätt). För några nätter sen så vaknade jag runt 3 på natten av att det ringde någonstans. Killen hade då ställt min väckarklocka på ringning. I min Sängbyrå.

Inatt fick jag min revansch. Jag tog med mig min Väckarklocka från Helvetet och ställde på någonstans efter fyra och gömde den under hans säng. Det kändes bra i magen att läsa ett sms där det står att jag lyckats.

Nu ska jag ringa Viktor och bekräfta att jag sett hans lilla bus med min blogg.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0