Chip, och välkommen till hajk.

Trummmmvirvvel!

Det är jag.. Mr V. Men idag är jag den självutnämnde gäst bloggaren och pojkvännen Mr V eller som mina vänner kallar mig, Bad ass Viktor.

Amanda är helt ovetande om att jag våldgästar hennes blogg.. Men jag har allt planerat.. Om hon blir arg tänker jag bara säga att jag var ung och inte visste bättre.

 

Anledningen till att jag gör de här är inte bara för att jag gillar att leva farligt.. nej, det är också därför jag ville testa ett nytt och spännande sätt att försöka säga henne, Amanda jag älskar dig.

 

 

-SÅ MED DOM ALLA SJU LÄSARNA SOM VITTNE!!

Amanda, jag älskar dig!

Du är helt underbar på alla sätt, håll och kanter.

Jag har tur som har dig.

Du är mitt allt.

 

 

 

 

 

 

Och jag måste bara säga att den lilla

Incidenten med väckarklockan var mästerlig!

du har vunnit min respekt ;)

 

 

 

 

 


Dagens:

Tornfisk gryta m. frukt och bär.

Salladsbuffé, bröd. Dryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0