V.

V säger att man aldrig ska be mig vara hundvakt. Eller ännu värre- barnvakt.
För nu råkar det vara så att jag har stoppat ett par tallrikar någonstans i onsdags och jag kna ha glömt bort vart de är nu. Jag hittar de inte.

Jag hittar inte heller två tavlor som jag skulle vilja visa V.

Jag hittar inte heller en burk med ansiktskräm.

Jag lovar att någon tar mina grejjer.

Jag skyller inte på Viktor. *host* Säger ordet; Prydnadstomte på skohylla något?



Dagen alltså. Vi klev väl upp vid ett och käkade for ner på stan för att sedan ta bussen till villanäs och hämta hem V:s bil. Vi blev bjudna på fika och satt och småpratade. Sen for vi hem med Dansbandskampens oficiella bidrag dunkandes ur stereon. Rutor nervevade. Men jag skäms inte för min karl. Det bevisade jag med att höja volymen.


"Aldrig ska jag sluta älska dig"
- Viktor med stöd av dansband.





Handlade mat och grillade och så vidare.











Vuxenpoängen är hög.

Dagens;
"Att pissa stående är som en del av onykterheten."
-Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0