När blir man gammal?

Räknas man som gammal om man har svårt att gå för att det gör ont i höfterna?
I så fall åldrades ja cirka 60år över en natt och det kan jag säga känns lite läskigt.

När jag vaknade igår morse trodde jag att jag ftt någon hemsk sjukdom, reumatism eller varför inte svininfluensa i benen? Jag börjar räkna upp alla grisar jag varit nära och kan snabbt räkna ut att jag endast rört kor. Jag löser problemet med att tänka tillbaka på de senaste dagarna och kommer fram till vart problemet sitter.

Träning.

Jag ligger i chock och när jag går och lägger mig på kvällen ber jag en tyst bön om att slippa få kramp i magen så fort jag reser mig upp.

Guess what? Han hörde mig inte.

Jag funderar på att sno en Permobil.


Dagens;
"Vad heter det? Perkulator?"
"Det kokar man kaffe i."
"Ja, men en sån man kör? *ljudeffekt*"
"Permobil."

- Hilda och Amanda, för en minut sen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0