Kväll.

Det är lördagkväll i Holland, Sassenheim och jag har inga strumpor i mina skor. Underbaert.

Idag har vi varit i Sassenheim och jag har varit så kulturell att jag kollat på en massa tavlor i ett museum med Rembrandt. Jag har sett Nattväkten och jag tycker faktiskt inte att den är så värst fin som alla påstår. Överskattad, men stor.

Jo förresten. Nu har jag äntligen förstått varför det heter Red Light District! Så fort det är upptaget så lyser en röd lampa.
Hur jag vet det? Jo jag har promenerat runt i själva distriktet. Det kändes lite underligt att se kvinnor i latex eller underkläder vart man än såg. Men det hade sin tjusning på något konstigt sätt.

Nu ska vi ut i kvällen, klockan är snart nio och jag har inga strumpor på mig. Mamma, nu har min strumplösa sommar börjat.

Alla hälsar!






Kommentarer
Postat av: En som saknar sin Amanda.

Nu börjar jag snart gråta!! Kom hem, eller svara i alla fall på mitt sms så jag vet att du lever!

2009-05-09 @ 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0