kosserakosserakossera!

sa, idag har jag fatt sova lange och sedan bli bjuden pa en helt sjuk brunch. jag blev foralskad i bruncher, sedan sa cyklade vi ivag till nagot som kallas "farmers's golf" vilket innebar att du gar omkring i en koaker med stovlar och slar med nagot sopm liknar en krocket klubba och forsoker fa handbollar i etrt hal. Du far extra slag om bollen hamnar i vattnet eller traffar en ko. Forstar ni grejjen?

Nu ska vi (hushallet) ut och ata pa restaurang. Det ar mors dag idag.

Viktor, lugn - min hand blev inte uppslickad av en kalv, bara nastan.

Mamma, pappa - jag tror jag ar redo for oficiellt handicap efter detta. Jag traffade inte en enda ko.

Doei doei!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0