Förkylning och matte.

Har en förkylning som förösker beröra mig men jag står emot så gott dt går. har inte tid med sjukdom när alla kursprov är i gång.

Jag önskar att jag kunde ge er något smaskigt om vad som hänt dessa lediga fyra dagar, men keine. Väldigt lugnt, nattinén på grubberevyn, 1.5km test, födelsedagsfika hos erling, middag hos petter + kulturnatta, hämta hem Rude från Viktor och avrostningskurs i golf.

Ni ser? Ingenting som är värt att skvallra om har hänt. Eller ja, senaste skvallret är att jag kan få ett skitroligt sommarjobb på golfklubben. Känns riktigt bra.!

Sova inför imorgon då jag ska be om extralektioner i matte. Jag börjar serilst undra över Matte C. Vi ser hur det går.

Dagens;
"Blötnisse? Är du 12 eller? Det heter Wet Finger."
- Anonymous











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0