Skryt.

Jag skall passa på att skryta lite om mitt umgänge.

Sov ute i Sävar inatt och när jag ska gå på toaletten så möts jag av det här.


Jag är så bortskämd så jag vet inte hur jag ska återgälda alla dessa gulliga gester. Kom däremot på att om jag bakar 20plåtar, med 10 muffins på vardera så kommer jag upp i 200 muffins och då är jag kanske halvvägs?

Nu ska jag jobba.


Dagens;
Nedia: Det känns som att man är nära
ett stort hav varje mattelektion.
Amanda: Eh, va?
Nedia: Ja, men med så mycket nytt!
Amanda: Hej Di Leva.

- Mattelektion Onsdag











Kommentarer
Postat av: H

Han är swwet den pojken!

2009-03-11 @ 19:21:47
Postat av: kusinvitamin

vilken dröm kille!

2009-03-11 @ 21:34:01
Postat av: nedia

nejmen ååh vad gullig pojkvän du har amanda!!

2009-03-11 @ 22:14:26
URL: http://nediachebaane.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0