KissKiss.

Vad är det emd oss människor? Varför måste vi jämt och ständigt markera revir på ett eller annat sätt?

Jag gick och satte mig för att skriva lite vid ett bord på skolan, då kommer en grupp med killar som bara måste sätta sig vid det bordet och prata ovanför mitt huvud, som bara för att markera att de inte går till ett annat bord bara för att en ensam tjej sitter där. Jag nästan väntade på att en av grabbarna skulle dra ner gylfen och lägga en stråle på bordet.
Herregud, vart är världen påväg?



Dagens;
Hantera alla stressiga situationer som en hund.
Om du inte kan äta det eller leka med det,
bara kissa på det och gå din väg.
- Tommy Ångkvist









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0