Vardagskomedi.

Jag fick ett hysteriskt sms av förkylda Viktor och jag kunde inte annat än stå och skratta.

Killen har klippt gräsmattan hos sin 80+ (?) granne. Han har länge gjort tjänster och fått någon slant för det men idag nådde det hela belöningsystemet sitt klimax. ----
Han anser att jag borde knacka på och berätta att han har en flickvän.

Tänker jag ine göra. Jag tror att han inbillar sig.

När jag sedan ringde Viktor så verkade han smått illa berörd.
Berörd. Hahaha!

Viktor är som sagt förkyld och ynklig.
Killar som är förkylda har det riktigt jobbigt. *Hmf*'
Jag kommer att tänka på reklamen för Echinagard då mannen sitter över ett vattenbad och säger;
"Ni kvinnor klagar på att föda barn, men då ska ni veta hur det är, när en man är förkyld!"

Tre futtiga dagar kvar till sommarlov. Sliick.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0