Jackson in the box.

Ta mig fan. Jag läser morgontidningen och i en liten artikel, 1 dm åt båda hållen står det att den s.k popikonen Michael Jackson är död. Det trodde jag aldrig. och jag trodde att om han nu skulle dö så skulle det vara för att hans näsa sackade ihop och inte gick att reparera vilket ledde till att pillerburken blivit tömd samtidigt som vodka flaskan.

Det känns knäppt. Jag är väl inget stort fan av gubben. Visst har han kommit med några bra låtar men mest av allt har han varit lite skrämmande. Speciellt efter att han ändrat begreppet barnkalas värre än vad Hilda Ross gjort för mig.
Han skulle liksom aldrig dö? Han var den där ständigtlevande mannen med konstigt ansikte och kropp som en 7-åring.

Han efterlämnar visst tre barn. Stackars barn. Skön mediaövervakning de kan få nu.


PS.
Däremot så läser man artiklar nu om hur älskad han var och att världen har mist en högst fantastisk person.
Men vänta? Lät det verkligen så under alla de rättegångar angående pedofilspiralen?
DS.

michael-jackson.jpg michael jackson image by 1princess567

Det är lite skillnad ändå.
   


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, läste du aftonbladet elr expressen så var det jättemånga sidor om det!

Sen angående hans barn.. Mamma till dessa barn har typ bekräftat att det var provrörsungar, dvs okänd fader. Stämmer det så har alltså Jackson inga biologiska barn!

Sen, det sades också i tidningen att han sägs ha gått på väldigt, väldigt tunga mediciner och att det därför inte är omöjligt att han tagit en överdos. Han ska typ obduceras idag, så vi får hålla ögonen öppna för ytterligare info!;d

2009-06-26 @ 19:07:40
URL: http://nediachebaane.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0