Tomorrow is a brand new day.

Sprungit i mina jävla 24-helvetes-minuter idag och varje minut hatade jag sommarträning.

Nu har vi suttit hos Hilda och Basse och ätit litegrann. Med betoning på lite. och sitter mest och väntar på att klockan ska slå 00.01 så jag kan skicka ett sms till min kära och berätta att jag fortfarande inte är less på honom efter 6månader.

Jag älskar honom.

Imorgon bär det av till skåne med nyss nämnda. Vi planerar att åka till Köpenhamn över någon dag då vi förhoppningsvis kan sitta på en uteservering tillsammans och avnjuta något kallt. Så ska vi väl helt enkelt bara ta det lugnt och njuta av varandras sällskap. Jag ser framemot den här veckan. Komemr däremot inte ha tillgång till internet men ni, mina kära 5 läsare får klara er.

Dagens/Kvällens:
"Men ska jag knulla dig hårt och skoningslöst eller?!"
-  Hot från Anonym tjej 17år



Samma tjej berättade just att jag får, jag citerar; "knulla han hårt och skoningslöst" om jag vill. Det lånar hon ut honom till.
Jag vill inte göra det. Hon får ha honom för sig själv.





Kommentarer
Postat av: H

Du menar väl hot tjej 17=het tjej 17?

2009-07-21 @ 00:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0