Skön kommunikation.

Samtal med Hilda:
H: Vi funderade ju på ånäset men sen pratade basse med bh och det blev ingenting så vi ska ha filmkväll hos BH.
A: Jaha, vad kul! Men då ska jag bara ringa och fråga om jag kan sova där så åker jag ut med er.
H: Kanon vi hörs sen!

Samtal med Viktor alias. BH.
A: Hej, blev det inget med Ånäset?
V: Nä, Basse trodde det var byafest och inte festival eller nåt.
A: Jaha, men vi skulle köra filmkväll hos dig?
V: Jaha? Ska vi?
A: Ja, Hilda sa ju det.
V: Ja, men vilken tur att du ringer och berättar för mig att det blir filmkväll hemma hos mig.

Det är inte första gången kan jag berätta. OhNo, not the first time.

Nu ska jag fundera vad jag ska ha på mig ikväll. Jag ska gå och ställa mig i mingarderob och fundera.
Bokstavligt talat, stå i min garderob.

Dagens;

"Vi ska ha filmkväll hos Billösa BH."
-HilduR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0