Semesterplaner.

Sitter och kikar på resor till skåne med Malmö Aviation och de bjuder på rätt så bra priser. Ska bara få tag i farmor och fråga om det är okej att jag och Viktor kommer ner en vecka. Det hade varit riktigt kul!
Farmor pratar ju jämt om att vi hemskt gärna får komma med någon respektive om det finns någon så jag hoppas att det går.

När jag nu sitter här på somrarna inser jag att det troligen kommer att bli förstå gången jag åker till skåne utan någon annan i släkten, typ hilda eller familjen. Det känns konstigt. Jag saknar de somrarna. De somrarna var awesome.

Nu ska jag ta en alvedon och hoppas att min mystiska huvudvärk försvinner.

Förresten, inatt har jag varit otrogen mot viktor, men inte med vem som helst utan jag var otrogen mot honom, med honom. Inte konstigt att jag vaknar med mystisk huvudvärk som inte vill  försvinna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0