What a wonderful world.

Jag brukar ju berätta att jag sover med Satan, men idag hände något. Idag öppnade sig himlen och Gud gav mig en en helt okej morgon.

Det hela börjar med att det är grönt ljus på alla trafikljus, rakt igenom där jag och far ska köra, UTAN att ha stått i bilkö. När jag sedan kommer till skolan så sitter jag på matten och går igenom ett gammalt prov som vi har övat på eftersom jag har matteprov imorgon och när jag satt mig på Civicslektionen kommer en man in och tar närvaro och berättar att vår lärare vabbar (Vård Av sjukt Barn).
Jag blir lite orolig när en dag börjar så här bra för kom igen - något måste vara fel.

Så jag vill tacka Gud, Allah, Afrodite, Oden, Tor och alla era bröder och systrar för att ni ger denna tristdag en helt okej början. Tack. Tack. Jag tackar er av hela mitt hjärta.

Gårdagen flöt väl på som vanligt, Sms-tummen krampar, Hjärtat klampar och leendet sitter som klistrat på mina läppar. Att sedan denna tisdag kanske turns out to be great är inget jag tackar nej till.

Nu ska jag kika runt lite på andra bloggar och håna alla som är töntiga. Jo så ska jag ju in och kika på min nya favoritblogg.

Umeås Väderblogg


Dagens;
"Vi kan ju inte vara lika tråkiga som de förra!"
- Nedia (Ingen press, ingen press)



Med en hartass som vänsterfot











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0