Let's Dance!

Morgan är min favorit, utan tvekan.

Jag satte mig ner framför tv:n igår med de mest kritiska ögat riktat mot Blondinbella. Det enda bra som rörde henne var skämtet om henne pojkvän; BrunettBerra. Nä jag är ingen dansare men ajg trodde verkligen att Isabella skulle kunna röra på höfterna med tanke på att hon verkar vara van att dansa, på klubb eller nåt. Men nä, det såg bara stelt ut.
Sen blev jag riktigt chockad över Morgan. Jag tänkte verkligen att det skulle bli en dans att skratta åt, men jag tyckte det såg fint ut.

SÅ, nu har ni fått mina icke-expert-utlåtanden. Nu ska jag snart äta och sen åka till HilduR.

En stor applåd till de hurtiga människor jag såg var ute och skidade trots den tjocka dimman, man ser knappt sina egna fötter!!

Dagens:
"Men, tittar du på barnprogram igen?"
"Nä, det är faktiskt ungdomsprogram! Ungefär.."
- Samtal mellan mig och min far


Dimmiga hälsningar










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0