IC var det va?

Var dag blir jag påmind om det faktum att jag faktiskt går InterClass med en massa snillen som vet hur allting fungerar. Vi har just haft edovisning om vad vi skulle ta med oss ut i rymden på ett rymdskepp och när redovisningen är klar så få man en fråga av någon som flinar lite pompöst och ställer sin fråga.
Varför är folk som vet för mycket så nöjda över att sätta dit dem som faktiskt gör annat än läser böcker med författare som har vitt hår, stora glasögon och en opererad höftled.

Nej nu ska jag ägna mig åt Rossen, Valen och chebabele.  Nedia komemr slå ihjäl mig när hon läser detta men vi älskar henne, trots att henens namn är svårt att rimma på elelr liknanade. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0