Nä.

Idag är det end ag som är uppkallad efter helvetet.

Mitt humör ligger under havsnvån och längre ner än där vi borrar efter olja. Det blev för en mycket kort stund litte bättre när jag fick höra historik på facebook men nu är det dock långt ner igen.

Vi får se hur det blir emd helgen, jag har inte alls tid med läns och det känns verkligen bara som att jag är där för att fylla ut bytena. Nä, vi får se vart det leder. Att sedan dena här pargraf 5 uppsatsen ligger som ett stort åskmoln över mitt huvud vet jag inte vad jag ska gör åt. Ingenting känns kul nu, jag tror jag ska bryta lite mot min princip med inga godsaker på dagarna eller något, jag behöver tröstäta.

Hilda har dessutom placerat en idiotisk fantasi i mitt huvud. Idiotisk.

Låt er inte dras ned till mitt humör, keep it shining.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0