Planer för helgen då.

Nu i helgen har umecupen dragit igång och jag tänkte försöka kolla så mycket som möjligt men den som lever får se.
Tjejerna har då spelat en match idag och det blev en rätt så sur förlust-

Nu till kvällningen blir det film med systrami i deras fina lägenhet och sedan hämtar viktor upp mig och så far vi ut till ghettot (?) sävar. Jag insåg just att sävar och ghetto inte finns i samma ordbok, det finns typ två områden med lähgenhetshus och de är bara två våningar. Resten är villor med familjer, volvo och hund. Och brevlåda.

Känner att mina inlägg börjat bli kortfattade och meningslösa. Ändring önskas.

Jag bara måste dela med mig av denna, Jag har döpt Sjökon till Hasse och han får mig att skratta varje gång.


- Ja okej, en gång till.

jag måste bara få berätta, På youtube kan du hitta alla konstiga videor. Och när jag tittat på en nysande panda så finns det ett liknande videoklipp med rubriken "my cat's first orgasm".
Klart jag kollar.
Det visar sig att en kattägare har filmat sin katt medanm hon har sexuellt umgänge. Vad i helv*te? Vem kommer ens på tanken?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0