Mia.











Jag måste bara få berömma Mia Törnblom.

Som tidigare skrivet så har jag varit på hennes föreläsning och jag är helt förstunnad. Kvinnan vet verkligen hur man ska göra för att folk ska lyssna. Jag är helnöjd över kvällen.














Fick dock ett samtal av min tränare som undrade vart jag var idag, typiskt att jag inte kollat hemsidan enda gången på länge när det verkligen är träning. Ödet är jävligt ironiskt. Men som han sa; du gjorde i alla fall någonting vettigt då i alla fall.


Dagens;
"Om du står med ena benet på gårdagen
 och ena benet på morgondagen
så pissar du på dagen."
- Mias vän Bertil



Självkänsla Nu!




Kommentarer
Postat av: Lena

Hej tjejen



Läs hennes böcker,toppen bra =)

2009-04-26 @ 17:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0