it's friday - i'm in love

det är fredagfredagfredag, it's a hallelelujah.

veckan har gått obeskrivligt fort, så fort att jag inte hunnit skriva men nu sitter jag här på lunchrasten och trycker lite bokstäver.

dagens ämne är varför händer allting då man inte har tid?
som i morse till exempel; vaknar lite för sent, känner att något inte står riktigt rätt till och facit finns i spegeln.
jag somnade med blött hår och håret på högersida har tagit en skruvande form åt alla håll. Tack ödet, för att det hätr händer den mrogon jag har bråttom. lösningen var blöttkamma håret och blås sedan torrt så att det värsta försvinner sen flätade jag luggen och hoppades på det bästa. ja det löste sig nog tror jag, jag har då inte fått undrande blickar på mig så jag gissar att jaglyckades.

snart historia där vi likna en smart filosof och lärare vid namn socrates med phoebe i vänner. Och folk säger att världen inte är realistisk?

Dagens;
"Syftet med att undervisa ett barn är att det ska klara sig utan sin lärare."
- Elbert Hubbard


Lördag nästa!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0