Gå med Gud

Om ni hittar en förvirrad tjej som liknar mig i I20skogen imorgon (eller i annan del av Umeå) var vänlig låna hennes tilefon och be henne peka ut någon kontaktperson. Om hon i värsta fall inte kan så ring hennes mamma,pappa eller i värsta 112.

Orientering imorgon i I20-skogen. Låt mig tillägga att jag är fantastiskt katastrofalt dålig på orientering. Jag vet inte vad det är, emn jag hittar inte kontrollerna. så är dte bara. Så om ni ser mig någonstans i Umeå mellan kl. 9.45 och 11.45. var snäll och ta till säkerhetsårgärder som att fråga om jag vet jag är och annars peka ut åt vilket håll jag ska.

Förresten - klassfoto idag. ja herregud. Jag tror aldrigjag lyckats bli så ful på ett kort. men jaja; vi var i alla fall glada.

Något jag måste erkänna är att jag har eltat min telefon (som vanligt) och ringt och ringt och ringt tills jag kommit till röstbrevlådan där jag retfullt berättar för mig själv ; "Hej, det är Amanda, jag ringer upp om jag hittar mobilen."
Fy fan, vad jag är skadeglad mot  mig själv asså!
Jo förresten mobilen låg i soffan uner kudden och sorgligt nog är min penna borta så nu får leta efter den men det är omöjligt för jag har ingen aning när den försvann. jag visste att jag skulle tappa bort den, är chockad över att det tog så lång tid bara!

Nu ska jag enr och och hämta något från kylskåpet.

Dagens;
Enligt moderna astronomer så är rymden ändlig.
Det är en väldigt trösterik tanke,
i synnerhet för människor som aldrig
kan komma ihåg var de har lagt sina saker.
-Woody Allen

Sökande hälsningar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0