oron finns bara där.

Fick sms igår om att C låg på sjukhuset och jag kände direkt hur klumpen i magen började växa. Vad betydde nu detta? Min vänner sa sedan att eftersom det inte var inflammation eller blödning så var det nog ingen fara men det var inte för än när jag kom ner i Centralhallen efter att jag besökt honom som jag kände hur oron blev större och törnade emot allt som fanns i mitt huvud. Jag vet att han klarar sig, för det gör han alltid. Herregud, killen skulle klara sig om en skridsko skar av hans pulsåder men fortfarande - jag kan inte låta bli att tänka de berömda "tänk om".

Jag vill veta varför du har ont, jag vill veta att du mår bra för jag vill ha hem dig nu. Jag vill veta att det kommer gå över. Jag tycker inte om att se dig liggandes i ett rum som inte ens har en enda tavla. Kom hem och stilla min oro.

Mitt i allting får du mig att le och skratta och det tackar jag dig evigt för.

      

Du ska egentligen inte ha en kamera med stark blixt i din hand. Det borde anses vara en hälsofara för andra.
Tack för att du får mig att le. ♥

Dagens;
Det är verkligen ingen vidare mening med att uppleva
intressanta saker som översvämningar,
om man inte får vara två om dem.
Det är bra mycket trevligare.
- Nalle Puh (A.A. Milne)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0