MVG

jajemen jag sriver bara lite kort ör att skryta om mitt mvg jag fick på matte provet. Detta prov sa jag rama in och sätta upp på väggen eftersom det är första gången jag någonsin fått mvg på ett matteprov, och troligen sista. så plastlamineringsmaskinen, here I come!

Nä, nu är det tyska sen smträning då vi gamlingar ska visa att vi inte bryter höftbenet bara för att vi ramlar, nu jävlar.

förresten felicia om du läser detta. jag sticker på fredag klockan 16.00 om jag kommer med så grusas våra hsm3 planer ganska ordentligt. fuuuuuuuuuuuuck.

jaha mvg på er

Kommentarer
Postat av: Fellzo

Aj då, vars sticker du:)??

2008-10-20 @ 20:07:39
URL: http://truntan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0