bad hair day

sit. för det första måste jag berätta är om min dröm som var helt sjuk. drömde att christoffer dog ELLER försvann och ingen annan brydde sig! hemskt! Jag var hur ledsen sm helst och så träffade jag hans föräldrar och det var helt kolugn och ba; nä men det tar ett tag sen brukar alla försvunna komma tillbaka. Nej usch hemskt. Så då när jag vaknade skickade jag i panik ett sms till C för att fråga hur han mådde och till min lättnad så levde han och verkade må bra.
 
För att fylla i rubtiken, vaknade också med luggen åt ett obestämt håll och resten av håret såg ut att ha blivit kört i en köttpress. Morgonfrippa forevaH!

jaha, sista lektionen nu -tyska

Dagens;
Jag visste precis vad jag ville bli tills jag fick tala med yrkesvägledaren.
-Okänd




aus auser bei gegenüber mit nach seit von zu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0