Yahooo!

Tack David och Erik för att ni förhyllt min dag med er frånvaro. Usch vad jag lät hemsk där. Men för att sudda ut tyrranitonen i min text ska jag nu förklara läget. David som jag har i specialidrott är bort och det är även min mattelärare. Det här var precis vad jag behövde: Idrott 10.55-11.45, lunch och svenska 12.55-14.05

Så vad ska jag göra nu när jag har en så underbar dag? Jo, jag ska lämna min 40kilos trunk hos mamma så hon tar hem den i bilen och sen går jag på stan och väntar på att C ska sluta så jag får åka hem till honom. Trevligt med ett liv.

Nu är syv:en här och pratar om poäng, kurser etc. Jisses vad man ska ta val här i livet alltså. Men då kom jag att tänka på sommarkvällen då min familj åt kräftor med familjen Bell. Då kom vi in på mina val och hur de vuxna hade hamnat på sina jobb så sa Raymond att jag tror på ödet, jag kan ta en massa olika väga, vissa som är krokigare än andra men man hamnar nog ändå på en speciell plats ändå.
     Så, jag tror på ödet och jag tror att jag klarar mig hur jag än väljer.

Ni kommer aldrig att lyckas - fyrmanna-band är ute. Åk hem till Liverpool...

-Chef på skivbolaget Decca till
medlemmarna i Beatles, 1962



Framtiden börjar närma sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0