Sista i Triologin

Börjar morgonen med att vakna upp och inte veta var jag är efter en dröm som jag är säker på att jag haft tidigare i mitt liv och tar sedan tag i morgonen. Gör klart lite matte, ringer och väcker Felicia för att berätta att jag bokat tre biljetter till Hish School Musical 3 klockan 13.30.

Jag kommer springandes från bussen, in genom biodörrarna och fram till kassan där jag får ett varnandes finger för att jag inte har mitt leg som vanligt och sedan får jag tillslut "The Golden Ticket". Kanske jag överskattar filmen, jag menar - high school musical 3, allvarligt - det låter inte skitbra. Så, Felicia, Celina och jag tar plats, plockar varsin soffa eftersom det sammanlagt är 11 personer i hela biosalen och efter 16 minuters reklam så startar det. Ungefär två minuter in i filmen är jag rörd till tårar och jag inser att här, i just den här biosoffan kommer jag att få uppleva den mest troligen bästa film som gjorts i Disney's namn. Musikalen som fått mig att gråta, skratta, rysa och bli förälskad i huvudrollsinnehavaren som i det här fallet råkar vara Zac Efron.
    Visst, det var inte bara ros - ska Ashley Tisdale någonsin lära sig gå snyggt högklackat?




Dagens;
En film är inte bra om man inte gråter till den.
-Farmor


Go Wildcats.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0