Helgen

Helgen har varit rätt så lugn, jag såg fram emot en matchfri helg men tji fick jag när jag skulle infinna mig på Vildmannahallen klockan 10.00 lördagmorgon. Spel med J18 var rätt så kul, man fick utmana mycket och jag var bakom deras mål och sprang runt två gånger vilket var en helt ny upplevelse. Jag hann också med C på fredagskvällen och han var så snäll så han dansade lite vals med mig bara för att jag ville prova.

Jag måste bara få säga att på lördagen efetr matchen så for jag iväg med Anna och såg på High School Musical 3 - för andra gången! Jag gick in på bion med känslan av att jag säkert bara inbillade mig att filmen var så bra som jag tyckte förra gången. - Filmen är ett underverk. Jag ska gifta mig med den.

Slänger in lite bilder från helgen då vi åt skumtomtar och drack glögg hos Ross. Vi tittade på Green Mile, pratade och umgicks i det troligen skönaste sällskapet som går att finna.


Jossi i glöggtagen.


Vi kallar oss fotogeniska.

PS. Nedia bakom linsen.

Tack för helgen!
Nu är det alltså måndag och jag funderar på vem
som bestämde att skolveckan ska vara fem hela dagar?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0