YESS

nu har jag fått veta att jag, Amanda har 10 riktiga skoldagar kvar sen far jag på klassresa och sen comenius och sen hejdå ersäng.

oj jag kände nostalgin komma vid hejdå ersäng. tre år har nu gått till ändå och jag kommer sakna dem så mycket. Under tre år har jag fått lära känna många nya vänner, lärare och jag har också lärt känna mig. Ersängs korriodorer börjar nu bli för trånga för min självkänsla, ersängs korridorer börjar nu bli för trånga för mig.

vart jag än i världen vänder
finns min lycka i mina händer.

tack för den här tiden ersäng, jag kommer att komma tillbaka för att hälsa på mina lärare och även några av mina småtjejer som ska börja delta i sportklass. min småflickor har blivit så stora att de ska börja sexan. ja herran jumala!

Dagens;
"Det händer att folk snubblar över sanningen.
Men det flesta reser sig upp
 och skyndar vidare som om
ingenting hade hänt."
-Winston Churchill

Nostalgiska hälsningarimage33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0