våga fall som ett löv.

Som Björn sa..

Många gånger har jag fallit och skrapat knät, ja ibland har jag till och med fått ett sår. Ibland har det hänt att jag fallit och gett vika för mina tårar. Jag har haft grus i ögonen, snö i munnen, blod i såret och orken försvunnen men då har jag bara tänkt på dina ord.

Du vet att du har gjort sitt yttersta om du ramlar.
Om du nästan gjort ditt yttersta, så ramlar du inte.

Så jag tänker ramla. Jag ska ramla och ramla och ramla och jag gör det med dina ord i huvudet och i hjärtat.

Tack pappa.

dagens:
"When life gives you a sour lemon, you should say;
Yeah I like lemons, what else you've got?"
-Henry Rollins



Så om du någon gång får en sur citron,
skär upp den och dekorera drinken du just skulle ta.
Ger lite extra smak och du vaknar garanterat till.

Med ett leendeimage7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0