jag kan va

jag säger bara som Linda Bengtzing

jag kan va varm, jag kan va kall.
jag kan va ärlig jag kan va härlig
jag kan va bättre än bra, hur svårt kan det va?

jag har ahft en mellandag. varken bu eller bä. fick däremot igen religionsarbetet på eftermiddagen och när jag kom hem grät jag av glädje. yes!

jag vet inte riktigt. jag är lite kluven, ska analysera sönder hela situationen nu och jävlar det ska bli spännande. hehe..

Jag funderar på att inta min krönikastil men ja vi får se om jag infinner mig i den. det r inte säkert. ska iaf ner och ta mig ngt kex eller nåt. Tillbaka på 3.

verkar inte som att krönikören i mig kommer fram. vi tar det en annan gång.

hilda om jag bara kunde skulle jag bära dina problem.♥

dagens:
"Jag har sett framtiden och den är precis som nuet.
Fast längre."
-Dan Quisenberry



Lycka till med letandet genom godispåsen.

Söta, sura och salta hälsningar image7

Kommentarer
Postat av: hilda

vad vore jag utan dig? jag älskar dig, tack för att du finns!

2008-03-11 @ 22:15:41
URL: http://dlihinapat.blogg.se
Postat av: hilda

vad voe jag utan dig? jag älskar dig, tack för att du finns!

2008-03-11 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0