hurtigt.

Klev upp ur sängen typ halv tolv och plockade lite rummet, käkade frukost, läste ut boken "Slav" och fick sedan förslaget av pappa att följa emd honom och simma på iksu.

visst, det dör man väll inte av - men nog fan blev jag trött. Bubbelpoolen och ångbastun efteråt satte igång mina sömhormoner och nu ska jags nart på möte och hålla mig vaken. gud hjälpe mig.

Förresten gårdagskvällen var trevlig, trög start men när väl festivalen kom ihgång så ick stämningen upp i taket.. nästan.

jag ser mig i spegeln och upttäcker varje gång ett spöke - ska det verkligen vara såhär?



jag tror jag gillar det som sker. ♥



dagens:

"Om du tycker du har allt under kontroll,
går det helt eneklt inte tillräckligt fort."
-Mario Andretti



Okontrollerade snabba hälsningar, image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0