ett val jag är tacksam för.

ja nu finns det en risk att jag kommer bli lite blödig men.. vah ska do göra?!

Jag har under senaste månaden fått kontakt med en gammal vän, ja jag säfger vän trots att  vi var som hund och katt för egentligen så tyckte jag du var en helt okej kille - oftast. ;)
Genom hela mellanstadiet så har du varit du och ingen annan, tyvärr hade jag inte modet att se det. Tro mig, jag gör det nu. Tack för att du ifrågasatte mig och därmed bromsade något som kunde ha gått riktigt illa och tack för att du skyddar mig mot slask.

Tack för att du verkar ha valt att förlåta mitt mod som inte fanns.


Så, nu när vi börjat kännas vid så upptäcker jag att vi inte längre är som hund och katt, snarare som kompisar.
Btw, äntligen fått se en hockeymatch. Så fort det smällde i sargen var jag tvungen att skratta av lycka. Så sjukt kul att få se hockey igen. Det var på tiden.

dagens:
Största styrkan ligger i modet att förlåta.
-Anonym


dags att lämna er åt era tankar
se världen med nytt ljus,
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0