Body shop - mot djurförsök, för rättvisa löner.





Dagen har bjudit på stan och pojkvän som nu brutit handen och har gips, ett rosa och orange *suck*
Gick på body shop och se vad jag hittade där!


Mycket nöjd, jag ska nämligen ha färger i sommar!
Jag brukar inte snacka så här mycket om utseenden och förstå mig rätt, jag är inte så brydd i andras utseenden men jag är brydd i mitt eget. Tycker om makeup väldigt mycket och ändå är jag feminist - ja hur kan det gå ihop? ;)

För att förklara rubriken, body shop stöder kampen mot djurförsök och ser också till att de kvinnor som samlar ihop de ingredienser som behövs för deras produkter - får rättvisa löner.

dagens;
"Kärleken är en som skoter
som kör i full fart över tundran
 och sedan välter, och drar med en under sig.
På natten kommer sedan isvesslor."
- Matt Groenig



Färglada hälsningar 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0