Små grodorna...

Jahmen visst är det midsommar och visst blev väl vädret ändå ganska bra!?

Nu börjar sommaren och jag har redan hunnit föreviga det emd lite bilder. Min midsommar har varit fantastiskt lugn men dock så trevlig. Började med att åka till teg och fira midsommar med lunch, jag kände mig lite mogen när jag till och emd hade med mig blommor.. Sedan så fick jag skjuts hem till familjen på ersboda där ännu en midsommarbuffé stod på bordet och jag fick se loffe nyklippt, lära honom att dansa (allting går emd köttbullar som muta) och sedan avnjuta en midsommartårta. Min midsommar i stora drag har alltså varit mättande.

Jag går nu omkring med världens sommarkänslor och vill hemskt gärna dela med mig av dem.

                                                                              
                                   



                                                                                                                                                              
 









Dagens;
"Han gjorde världen till en gräsbevuxen väg
för hennes vandrande fötter."
- W.B Yeats


Somriga hälsningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0