nya upptäckter

har ni tänkt på hur lätt det är att kaxa upp sig när man har vännerna i ryggen? det märker man i många situationer. det kan vara att du träffar någon som är med nya vänner så kan man lätt upptäcka att stämningen med ens kan bli lite råare, lite hårdare oh framför allt så märker man hur man vill känna av varandra, liksom testa varandra - trots att man är vänner?
något jag nu i mina äldre dagar märkt är att det händer allt mer sällan och det är ju skönt men så när det väl händer så kommer det som en chock. största chocken är väll ens egna handling? man tar illa upp.

så till det beteendet vill jag säga; fuck that shit.



dagens;
Om du sprider törnen,
gå inte barfota.
-Italienskt ordspråk


till alla sommarlirare; ha en trevlig sommar - för det ska jag ha.None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0