Gotland inifrån

29/5   Färjan

"Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag
för det är Amandas födelsedag
HURRA HURRA HURRA!!"

Ja, du förstod det rätt. Dagen till ära fyller jag 16 år. Jag känner mig redan lite klokare.
Jag hade den turen att få fira min födelsedag i Visby, dock efter en ganska lång cykelfärd men jag är nog  så glad ändå!
hela dagen har jag sprudlat och haft ett konstant leende på läpparna. har även fyndat på Cubus i form av ett par jeansshorts och två linnen. Jag är väldigt nöjd.

Min födelsedag gick inte omärkt förbi, jag fick en tårta i form av en stor chokladmuffin med fyra ljus i av Linnea och Felicia och så fick jag en födelsedagspresent i form av två geisha orange dream chokladkakor inslagna i en hm påse av Frida, Evelina och Camilla. Jag har även fått en massa grattiskramar och jag vill tacka så mycket för dom! :)

Så, nu är det bara liggvagnen kvar sen är vi hemma.

Tack hela 9d för denna resa. Den kommer aldrig glömmas och om den mot förmodan börjar bli lite svår att komma ihåg så finns den ju dokumenterad här, tack allihopa för tre år nu är det dags att avsluta Gotland inifrån och se på det hela som ett minne blott.

16-åriga hälsningar NoneNone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0