Gotland inifrån

27/5    kl. 22.37   vandrarhemmet

Ja, dagens aktivitet har varit att cykla till Tors Gård där vi provade på GPS jakt som för övrigt inte var så värst spännande, vi har hunnit gå höghöjdsbana som var 7-8m upp i träden, jag har hunnit se Filip slå en drill på 7-8 m. höjd, besökt ett kalkbrott som inte var lika kallt som det vi har i brännland men oj, inte var de varmt inte, jag ahr hunnit bränna mig på axlarna, sett Ewa titta i en spegel och tro att rummet fortsatte och cyklat Tour de Gotland.

Nu ikväll har vi hunnit sitta vid grillplatsen och ha det mysigt men kylan trängde sig på och jag var inte en av de tappra som satt vid brasan långt in i kvällningen.

Höga hälsningar None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0