Muskler.

Har kikat på en blogg som inte är blondinbellas utan någon okänd och jag börjar fundera på vad som är tanken med att svara på folks frågor om privata saker som sexliv och dylikt? Jag ska vara ärlig, jag är inte särskillt pryd av mig det är bara fråga Camilla vad jag tänkte på under genomgången idag men fortfarande, var går egentligen gränsen för personligt och privat?

I morgon ska jag försöka göra lite ärenden för nyår på stan och sen fara vidare till småtjejernas träning som jag för en gångs skull inte håller i. Ska bli skönt att bara få stå i bakgrunden litegrann.

En fråga; Kan man dö av att ha för korta muskler? Om det nu är möjligt så väntar liemannen på mig vid brevlådan i morgon.

Nattens;
"Vem är du?"
"Jag är döden."
"... Spelar du schack?"
- Ur filmen YRROL


Personliga hälsningar









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0