Medelråtta

Jaha, nu har mina lektioner börjat på allvar och än så länge känns det väl helt okej, det kan ju bero å att vi typ bara haft namnlekar på än så länge. Nä, men just nu känns det som att jag har valt rätt och jag hoppas jag ska slippa ändra mig.

Jag ösnkar jag hade några djupa funderingar att dela med mig av, men det har jag inte. Jag har tänkt mycket men på saker som inte har anledning att komma ut i bloggen. Jag har nämligen fått erfara att sånt som är skrivet ofta kommer ut på några timmar och gärna i en lite värre version än originalet men vet ni vad? Det spelar inte så stor roll.

Höstens mode har kommit och jag bara väntar på att få lägga vantarna på det. Har fått en skjorklänning av mamma som jag är mycket nöjd över. Puss på mamma!

Dagens; Det skrivna ordet säger aldrig lika mycket som ögonen.
- Anonym

Medelråttiga hälsningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0