le le lo lo..

sibby,sabby,sabba, nooby, abba, nabba early morning singing song...

Ja jag ser redan nu att även denna vecka kommer svischa förbi likt åttans buss när klockan är mer än nio över. På samma sätt som jag ser bussen fara förbi så ser jag även denna vecka dra iväg i ett högt tempo. Just nu ser jag framemot fredag då jag får åka bort (åre).  Som det ser ut nu så tar soredovisningen kål på mig eftersom jag inte vet hur jag ska lägga upp det hela, boken om mig själv har ett kapitel av kanske tio(?), matte nationella kommer på torsdag, tandläkaren imorgon klockan sju(!) -Vem vill kika i nåns mun klockan sju på morgonen, VEM?! fika med camilla imorrn, packa inför åre på torsdag, försöka låna någon bärbar dator att kunna arbeta med i svenskan, under åre. Nej nu ska jag inte hamn i stress-spiralen. Som jag skrev i min nationella krönika på svenska; Egentligen är inte livet så stressigt som vi tror, Vi har sedan barnsben lärt oss att man ska stressa istället för att lägga en vettig deadline och inte förvärra allting. (Som jag nyss gjorde.)



image35

Ser ni? Spaltar man upp det på ett rosalila och ordnat sätt så ser det inte lika jobbigt ut! ;)

Dagens;
"Inget är för underbart för att vara sant"
-Michael Faralay


Ordnade rosalila hälsningar image33

Kommentarer
Postat av: hilda

så de blir åre ändå? :)

2008-04-23 @ 15:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0