ett rivsår och inget mer

paradisbadet idag och jag måste ju säga att vareviga gång jag varit där så har jg fått ont på något ställe, alla gånger lika udda. jag har fått ett rivsår på benet som är smalt och nästan obefintligt. inte ens blå märken har åstadkommits. börjar man bli så gammal att man tar det lugnt?

det är alltså fyra dagar till julafton och jag känner inte julkänslan pirra sådrä mysigt i magen. det får väll komma när vi ska till farmor o farfar.  ja farmor o farafr, bil 6timmar det glad är väll att vi kör med två bilar så det blir endast fyra i varje biol på vägen upp o tre i varje på vägen ner. jesjesjesjesjesjesjesjes. jaaarå

nu behöver du inte vara ful till jul
nu kan du vara fin med en glad min.

go jul och hade´ vi ses med hink spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0