We're doin' it tanzanian style.

Hej alla! Nyss hemkommen fran ett vattenfall vars temperatur liknade tornealvens friska vatten och jag mar kanon! Om dagarna gor vi lite utflykter som till skolor, barnhem, staden, ett vattenfall och i fredags lyxade vi till och med till det genom att betala 3000shilling (15sek) och badade i poolen pa hotellet som ligger i narheten. Efterat passade vi pa att tvatta haret i handfaten pa hotellets toalett. Awesomness.

Pa Primary school, fick jag manga vanner och barnen ville kanna pa mitt har och nagra stod och holl hand och konstaterade sedan att de var svarta och jag var vit. Jag funderade pa att ta med en jattesot flicka hem, men jag har lovat Viktor att inte gora sa.

Pa barnhemmet sa gav vi ut lite sapbubblor och jag hade med mig brandhjalmar i plast sa nu har de en egen liten brandkar! Efter vara utflykter sa brukar vi ta det lugnt hemma, i fredags gick vi ut oh tog en kilimanjaro ol och sen for vi vidare till en klubb och igar stannade vi och lyssnade pa var kompis som ar massai.

Men det slutar alltid med att vi stanger in oss i vara myggnat och sver tungt. Jag saknar er darhemma, men jag tanker inte komma hem an! Kramar

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är så sjukt avundsjuk på dig!

2009-11-01 @ 20:17:05
URL: http://fridaakj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0