Å, Ä , Ö

Jag kan skriva med de svenska bokstäverna med prickar. Kärlek.

Vi landade på arlanda imorse klockan 9.00 och mitt plan går mot umeå klockan 14.50.

Jag ringde mamma för en stund sen och pratade lite om att det var mycket känslor, både jobbiga och roliga. jag har ännu inte hunnit smälta allt jag sett ännu och jag har en känsla av att det kommer att ta ett tag. Vi har besökt 2 skolor, 2 barnhem, en av barnhemmets ägare och en safari på två dagar hann vi även med. Jo, som tidigare sagt hann vi också bada i ett vattenfall och smaka bananöl som smakade riktigt illa.

Jag känner inte att jag har ork nog att ringa Viktor, för då skulle jag sakna honom så himla mycket att det skulle bli alltför jobbigt. Nu vill jag bara hem och få hålla om honom.

Som sagt så är det jättemycket att smälta så förvänta er inte att jag kommer kunna återberätta resan så fort jag kommer hem. Måste få sätta mig och tänka igenom saker först. Det enda som känns klart är att det har varit helt fantastiskt. Trots allt det jobbiga jag måstat se, så har det verkligen varit värt det. Jag har haft mitt livs bästa resa och mitt perspektiv på saker har breddats så enormt.

Nu ska jag sätta mig och fika på arlanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0