Day 05. Your Definition of Love

"Sådan enighet skall mellan er råda,
att när den ene fäller tårar känner den andre smaken av salt."

 

Jag tror att kärleken är unik för varje människa och för varje förhållande. Det finns inget sätt som är rätt, det finns bara olika sätt att känna kärlek.


Vad jag älskar med kärlek är den enighet som uppstår. Känslan av att det är vi, tillsammans. Att kunna släppa fram de personligheter vi aldrig låtit någon annan se, sidor av en själv som man knappt visste fanns. Att kunna skratta med varandra, gråta med varandra eller värma varandra.
 

Kärlek för mig är när det finns en person som är viktigare än en själv.

Kärlek för mig är Viktor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0