Msn konversation mellan mig och MiHilda.

Hilda säger:
vi har biologi "utflykt" frtån åtta till fyra!!!!!!!!!!
märk utropstecknerna
amanda. säger:
oh! tough one!!!!
Hilda säger:
vi ska leta bajs...
amanda. säger:
tillåt mig småle.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHHAHAHAH
...ha
Hilda säger:
vi har biologi "utflykt" frtån åtta till fyra!!!!!!!!!!
märk utropstecknerna
amanda. säger:
oh! tough one!!!!
Hilda säger:
vi ska leta bajs...
amanda. säger:
tillåt mig småle.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHHAHAHAH
...ha

Kommentarer
Postat av: isabelle

tack för ditt stöd. kan behövas när det skiljer sådär tio år mellan oss. vilken raggningsreplik tror du funkar bäst på en sjuåring?



förresten.. jag ska också ut och leta bajs från åtta till fyra på onsdag:) är verkligen jätte laddad och ser framemot att plocka lite åt dig också. måste bara få berätta att killarna i min klass kom på idéen att själva åka ut och lägga en korv. ska bli spännande att se vad man hittar på onsdag:D!

2010-03-01 @ 23:36:28
URL: http://lellebull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0